Директоријум сајтова

Direktorijum odabranih sajtova. Možda nisu ni najposećeniji, ni najlepši, ali jesu po nečemu vredni da se pogledaju, pročitaju, komentarišu i podele sa Internet zajednicom.

субота, 7. новембар 2015.

Analiza sajta TeshaDesign

TESHADESIGN

O firmi

TeshaDesign je firma iz Beograda koja postoji 15 godina i za to vreme je izgradila zavidno renome u svojoj deloatnosti i etablirala se kao jedna od vodećih na našem tržištu. Osnovna delatnost ove porodične firme je izrada sajtova, web dizajn i redizajn, optimizacija sajtova za pretraživače (SEO), održavanje sajtova, internet marketing, socijalne mreže, kao i vođenjem AdWords kampanja. U ovom tekstu analizirali smo sajt ove firme. 



Analiza sajta

Sajt je napravljen u CMS-u koji je uniaktan i razvijen od strane programera u TeshaDesignu, dizajn je prijatan, dominira naranđasta, bela i crna boja, važno je istaći da je sajt mobile responsive, navigacija je laka i pregledna.

Heder (header) je u dominantno u crnoj boji, na njemu su postavljeni telefonski brojevi i e-mail kontakti, kao i polje za pretragu sadržine na samom sajtu.

Heder

Na sajtu je postavljen vrlo obiman i bogat sadržaj (content), tako da se pred dizajnere postavilo pitanje dobre  i efikasne navigacije, da se izbegne lutanje i traženje teme koja interesuje posetioce. Može da se kaže da su oni u potpunosti odgorvorili tom izazovu i nađeno je vrlo efektno rešenje tako što su usluge i aktivnosti TeshaDesign, koje su brojne, podeljene po grupama i predstavljeni na 6 stranica.

Ove grupe se zatim dalje dele. Svako (glavno) dugme sa linkovima ima padajući meni sa linkovima ka specifičnim temama i uslugama koje nudi firma, čime se još više potencira laka navigacija. Jedna mala zamerka je možda što link za AdWords kampanje nije izvučen kao posebno dugme nego se nalazi u padajućem meniju, tako da zainteresovani za AdWords kampanje treba malo da istražuju po sajtu kako bi našli ovu uslugu. 


Slična zamerka može da se stavi i na izradu Fejsbuk poslovnih strana, koja po našem mišljenju ima takvu važnost da treba da se postavi kao poseban link u glavnoj navigaciji.

Tekst na stranicama je čitljiv i prijemčiv za posetioce koji obično nisu upućeni u tajne web dizanjna i optimizaciji sajtova za pretraživače, upućuje ih u za njih možda nepoznate stvari i značaj ove problematike. Izbor slika je u funkciji ilustracije i pojašnjavanju teksta, slike su nesvakidašnje i interesantne. 

Na svakoj stranici su postavljeni linkovi prema socijalnim mrežama, omogućeno je postavljanje komentara, što obezbeđuje dodatnu intereakciju sa posetiocima sajta.

O postignutim uspesima kompanije TeshaDesign najviše govori stranica sa postavljenim referencama, gde se mogu videti izgled i rešenja dosada izrađenih sajtova.


Reference TeshaDesign
Posebnu vrednost zaslužuje blog na sajtu, gde su postavljeni vrlo informativni i edukativni postovi o web dizajnu, optimizaciji sajtova, internet marketingu, Ad Wordsu i još dosta toga. Tekstovi su napisani u takvom stilu da i potpuno neupućen čitalac može da se informiše i shvati suštimu i značaj optimizacije, web dizajna, internet markeinga i td.

U kontaktima su dati kontakt podaci, postoji i kontakt forma, kao i mapa sa lokacijom firme.
Ovde imamo još jednu zamerku što se u padajućem meniju „kriju“ linkovi ka važnim podacima kao što su cene usluga i zahtevi za sajtove i procenu sajtova. Možda je bolje da se ove teme izvuku u posebno navigacijsko dugme.

Kontakt

Futer je u crnoj boji, na njemu su postavljeni linkovi ka stranicama kao i prema socijalnim mrežama (Fejsbuk, Tviter, LinkedLn, Google+, Pintarest, Tumblr).

Futer sajta


Završna reč

Kaže se da je sajt ogledalo svake firme, a posebno je ovo važno kada se radi o firmama koje se bave Internet marketingom, web dizajnom i optimizacijom sajtova. TeshaDesign iskače sa svojim kvalitetom, znanjem, a najviše svojim profesionalnim pristupom i odnosom prema svojim klijentima, a njihov sajt te vrednosti samo još jače potencira.



1 коментар:

  1. Ovo je jedna od najvažnijih poruka sa ovog sajta: Da bi sajt bio primećen, kao i visoko kotiran u rezultatima organske pretrage, potrebno je da se pored ostalih marketinških tehnika, radi i optimizacija za pretraživače.

    Kome je stalo do dobre pozicije na Google, pročitaće malo pažljivije i stranice na ovom sajtu.

    ОдговориИзбриши