TESHADESIGN
O firmi
TeshaDesign je firma iz
Beograda koja postoji 15 godina i za to vreme je izgradila zavidno renome u
svojoj deloatnosti i etablirala se kao jedna od vodećih na našem tržištu. Osnovna
delatnost ove porodične firme je izrada sajtova, web dizajn i redizajn, optimizacija
sajtova za pretraživače (SEO), održavanje sajtova, internet marketing, socijalne mreže,
kao i vođenjem AdWords kampanja. U ovom tekstu analizirali smo sajt ove firme.
Analiza sajta
Sajt je napravljen u CMS-u koji je uniaktan i razvijen od strane programera u TeshaDesignu, dizajn je prijatan, dominira naranđasta,
bela i crna boja, važno je istaći da je sajt mobile responsive, navigacija je laka i pregledna.
Heder (header) je u
dominantno u crnoj boji, na njemu su postavljeni telefonski brojevi i e-mail kontakti,
kao i polje za pretragu sadržine na samom sajtu.
Heder |
Na sajtu je postavljen
vrlo obiman i bogat sadržaj (content), tako da se pred dizajnere postavilo pitanje dobre i efikasne navigacije, da se izbegne lutanje i traženje teme koja interesuje posetioce. Može da se kaže da su oni u potpunosti odgorvorili tom izazovu i nađeno je vrlo efektno rešenje tako što su usluge i aktivnosti TeshaDesign, koje su brojne, podeljene po grupama i predstavljeni na 6
stranica.
Ove grupe se zatim dalje dele. Svako (glavno) dugme sa linkovima ima padajući meni sa linkovima ka
specifičnim temama i uslugama koje nudi firma, čime se još više potencira laka navigacija. Jedna mala
zamerka je možda što link za AdWords kampanje nije izvučen kao posebno dugme
nego se nalazi u padajućem meniju, tako da zainteresovani za AdWords kampanje treba
malo da istražuju po sajtu kako bi našli ovu uslugu.
Slična zamerka može da se stavi i na izradu Fejsbuk
poslovnih strana, koja po našem mišljenju ima takvu važnost da treba da se postavi
kao poseban link u glavnoj navigaciji.
Tekst na stranicama je čitljiv
i prijemčiv za posetioce koji obično nisu upućeni u tajne web dizanjna i optimizaciji
sajtova za pretraživače, upućuje ih u za njih možda nepoznate stvari i značaj ove problematike. Izbor
slika je u funkciji ilustracije i pojašnjavanju teksta, slike su nesvakidašnje
i interesantne.
Na svakoj stranici su postavljeni linkovi prema socijalnim mrežama,
omogućeno je postavljanje komentara, što obezbeđuje dodatnu intereakciju sa posetiocima sajta.
O postignutim uspesima kompanije TeshaDesign najviše govori stranica sa postavljenim referencama, gde
se mogu videti izgled i rešenja dosada izrađenih sajtova.
Reference TeshaDesign |
Posebnu vrednost zaslužuje
blog na sajtu, gde su postavljeni vrlo informativni i edukativni postovi o web
dizajnu, optimizaciji sajtova, internet marketingu, Ad Wordsu i još dosta toga.
Tekstovi su napisani u takvom stilu da i potpuno neupućen čitalac može da se informiše i shvati suštimu i značaj optimizacije, web dizajna, internet markeinga i td.
U kontaktima su dati kontakt
podaci, postoji i kontakt forma, kao i mapa sa lokacijom firme.
Ovde imamo još jednu
zamerku što se u padajućem meniju „kriju“ linkovi ka važnim podacima kao što su
cene usluga i zahtevi za sajtove i procenu sajtova. Možda je bolje
da se ove teme izvuku u posebno navigacijsko dugme.
Kontakt |
Futer je u crnoj boji, na njemu su postavljeni linkovi ka stranicama kao i prema socijalnim mrežama
(Fejsbuk, Tviter, LinkedLn, Google+, Pintarest, Tumblr).
Futer sajta |
Završna reč
Kaže se da je sajt ogledalo svake firme, a posebno je ovo važno kada se radi o firmama koje se bave Internet marketingom, web dizajnom i optimizacijom sajtova. TeshaDesign iskače sa svojim kvalitetom, znanjem, a najviše svojim profesionalnim pristupom i odnosom prema svojim klijentima, a njihov sajt te vrednosti samo još jače potencira.
Ovo je jedna od najvažnijih poruka sa ovog sajta: Da bi sajt bio primećen, kao i visoko kotiran u rezultatima organske pretrage, potrebno je da se pored ostalih marketinških tehnika, radi i optimizacija za pretraživače.
ОдговориИзбришиKome je stalo do dobre pozicije na Google, pročitaće malo pažljivije i stranice na ovom sajtu.