Moderan sajt za moderno poslovanje
Sajt http://www.pvcstolarijabeograd.rs jedna je od internet
prezentacija firme MR PVC iz Beograda, koja se bavi proizvodnjom i ugradnjom
ALU i PVC stolarije. Kao firma koja je prisutna na našem tržištu više od 10
godina, i širi svoje poslovanje, prepoznali su i važnost prisustva na Internetu
i idu u korak s vremenom.
Naslovna strana
Ova web prezentacija je napravljena korišćenjem CMS sistema (Content Management System), tako da je upravljanje sadržajem jednostavno. Danas je važno da sajt bude
dinamičan i da pruža posetiocima relevantne informacije. Zato je upravljanje
sardžajem (postavljanje, promena) jako bitno za dobru poziciju i posećenost
sajta.
Druga važna činjenica je da je sajt urađen u responsive
dizajnu. Ako znamo da korisnici Interneta sajtovima sve češće pristupaju sa
mobilnih uređaja, jasno je zbog čega je responsive dizajn važan. To znači da se
sadržaju sajta može lako i jednostavno pristupiti sa svakog uređaja: računar,
tablet, smarthphone... i da se dobro prikazuje na ekranima svih veličina. Sve informacije su dostupne, tekst vidljiv, a
fotografije se brzo učitavaju.
Na početnoj strani, u levom delu, smešten je slajder sa
pažljivo odabranim fotografijama, koje asociraju na kvalitet i posvećenost
detaljima.
Dostupnost sadržaja
Ono što je važno za dobar imidž firme svakako je i prisustvo
na društvenim mrežama.
U gornjem desnom uglu sajta nalaze se ikonice koje svakom
posetiocu omogućavaju da jednim klikom sadržaj koji mu se dopadne može da
postavi na:
- Google+
- YouTube
Iste ikonice nalaze se i na dnu sajta (footer), da ne morate
da se vraćate na početak. A i to je omogućeno jednim klikom na strelicu, koja
vas vraća na vrh stranice.
Navigacija na sajtu
Navigacija je jednostavno i jasno urađena. Sa početne strane
možete da pristupite:
- stranicama sa proizvodima
- stranici na kojoj je opisan servis i održavanje
- referencama
- kontakt stranici
Da biste videli proizvode, treba da odaberete link u meniju na početnoj strani. Klikom na link otvara se novi podmeni, u kome su svi nabrojani i jasno odvojeni
po celinama. Mnogo lepše i efikasnije, nego da su sve ove kategorije nabrojane
na početnoj strani.
Ovo je posebno korisno kada se sajtu pristupa sa mobilnih uređaja, zbog preglednosti i bržeg nalaženja onoga što vam treba (PVC stolarija, ALU stolarija, profili, okovi...).
Reference i kontakt
Posebna strana posvećena je referencama. One su bitne u
svakom biznisu, pa je tako i ovde preporuka zadovoljnog klijenta najbolja
reklama. U galeriji fotografija možete da vidite kako PVC prozori i vrata
izgledaju kada su montirani na objekte, i kako MR PVC uspešno izlazi u susret
raznim zahtevima klijenata.
U ovoj kategoriji bi možda bilo zanimljivo videti fotografije
"pre i posle" kod zamene stolarije.
Na kontakt strani najpre ćete videti poziciju firme na mapi
grada, što je obično prva stvar koju svako od nas proveri pre nego što se negde
uputi.
Sa leve strane je kontakt-forma preko koje možete da
pošeljete upit. Desno su telefoni i mejl adrese.
Opšti utisak
Za dizajn ovog sajta izabrana je svetla podloga, što se
pokazalo kao pun pogodak iz više razloga:
- čitanje teksta ne umara oči
- fotografije dolaze do izražaja
- naglašeni naslovi i podnaslovi mogu lako da se uoče
- akcije koje se oglašavaju na sajtu (npr. jesenja akcija) takođe je lako uočiti, ne moraju mnogo da odskaču i da naručavaju dizajn
Naslovi i podnaslovi naglašeni su modernim nijansama zelene
i žute boje, koja prija oku. Prvi utisak, i generalni utisak nakon istraživanja
ovog sajta je: moderna i funkcionalna prezentacija, nenapadnog dizajna.
Ono što bi mu trebalo dodati svakako je blog, na kome bi se
objavljivali korisni i stručni tekstovi iz oblasti proizvodnje, ugradnje i
primene PVC stolarije. Ljudi koji planiraju da kupe ili promene prozore imaju mnoga pitanja, i na njih treba odgovoriti. To bi, sasvim sigurno,
doprinelo većoj poseti sajta, i još više učvrstilo dobar imidž firme.
Osim toga, Google ceni kvalitetan i relevantan sadržaj, i nagrađuje ga dobrom pozicijom na pretraživaču.
Osim dobro uradjenog sajta bitna je njegova pozicija na kljucne reci.
ОдговориИзбриши