Директоријум сајтова

Direktorijum odabranih sajtova. Možda nisu ni najposećeniji, ni najlepši, ali jesu po nečemu vredni da se pogledaju, pročitaju, komentarišu i podele sa Internet zajednicom.

недеља, 8. новембар 2015.

PVC stolarija Beograd

Moderan sajt za moderno poslovanje


Sajt http://www.pvcstolarijabeograd.rs jedna je od internet prezentacija firme MR PVC iz Beograda, koja se bavi proizvodnjom i ugradnjom ALU i PVC stolarije. Kao firma koja je prisutna na našem tržištu više od 10 godina, i širi svoje poslovanje, prepoznali su i važnost prisustva na Internetu i idu u korak s vremenom.

Naslovna strana


Ova web prezentacija je napravljena korišćenjem CMS sistema (Content Management System), tako da je upravljanje sadržajem jednostavno. Danas je važno da sajt bude dinamičan i da pruža posetiocima relevantne informacije. Zato je upravljanje sardžajem (postavljanje, promena) jako bitno za dobru poziciju i posećenost sajta.

Druga važna činjenica je da je sajt urađen u responsive dizajnu. Ako znamo da korisnici Interneta sajtovima sve češće pristupaju sa mobilnih uređaja, jasno je zbog čega je responsive dizajn važan. To znači da se sadržaju sajta može lako i jednostavno pristupiti sa svakog uređaja: računar, tablet, smarthphone... i da se dobro prikazuje na ekranima svih veličina. Sve informacije su dostupne, tekst vidljiv, a fotografije se brzo učitavaju.
Na početnoj strani, u levom delu, smešten je slajder sa pažljivo odabranim fotografijama, koje asociraju na kvalitet i posvećenost detaljima.


Dostupnost sadržaja


Ono što je važno za dobar imidž firme svakako je i prisustvo na društvenim mrežama.
U gornjem desnom uglu sajta nalaze se ikonice koje svakom posetiocu omogućavaju da jednim klikom sadržaj koji mu se dopadne može da postavi na:
  1. Facebook
  2. Twitter
  3. Google+
  4. YouTube
  5. LinkedIn




Iste ikonice nalaze se i na dnu sajta (footer), da ne morate da se vraćate na početak. A i to je omogućeno jednim klikom na strelicu, koja vas vraća na vrh stranice.


Navigacija na sajtu



Navigacija je jednostavno i jasno urađena. Sa početne strane možete da pristupite: 
  • stranicama sa proizvodima
  • stranici na kojoj je opisan servis i održavanje
  • referencama
  • kontakt stranici


Da biste videli proizvode, treba da odaberete link u meniju na početnoj strani. Klikom na link otvara se novi podmeni, u kome su svi nabrojani i jasno odvojeni po celinama. Mnogo lepše i efikasnije, nego da su sve ove kategorije nabrojane na početnoj strani. 
Ovo je posebno korisno kada se sajtu pristupa sa mobilnih uređaja, zbog preglednosti i bržeg nalaženja onoga što vam treba (PVC stolarija, ALU stolarija, profili, okovi...).



Reference i kontakt



Posebna strana posvećena je referencama. One su bitne u svakom biznisu, pa je tako i ovde preporuka zadovoljnog klijenta najbolja reklama. U galeriji fotografija možete da vidite kako PVC prozori i vrata izgledaju kada su montirani na objekte, i kako MR PVC uspešno izlazi u susret raznim zahtevima klijenata.



U ovoj kategoriji bi možda bilo zanimljivo videti fotografije "pre i posle" kod zamene stolarije.

Na kontakt strani najpre ćete videti poziciju firme na mapi grada, što je obično prva stvar koju svako od nas proveri pre nego što se negde uputi.
Sa leve strane je kontakt-forma preko koje možete da pošeljete upit. Desno su telefoni i mejl adrese.




Opšti utisak



Za dizajn ovog sajta izabrana je svetla podloga, što se pokazalo kao pun pogodak iz više razloga:
  • čitanje teksta ne umara oči
  • fotografije dolaze do izražaja
  • naglašeni naslovi i podnaslovi mogu lako da se uoče
  • akcije koje se oglašavaju na sajtu (npr. jesenja akcija) takođe je lako uočiti, ne moraju mnogo da odskaču i da naručavaju dizajn


Naslovi i podnaslovi naglašeni su modernim nijansama zelene i žute boje, koja prija oku. Prvi utisak, i generalni utisak nakon istraživanja ovog sajta je: moderna i funkcionalna prezentacija, nenapadnog dizajna.

Ono što bi mu trebalo dodati svakako je blog, na kome bi se objavljivali korisni i stručni tekstovi iz oblasti proizvodnje, ugradnje i primene PVC stolarije. Ljudi koji planiraju da kupe ili promene prozore imaju mnoga pitanja, i na njih treba odgovoriti. To bi, sasvim sigurno, doprinelo većoj poseti sajta, i još više učvrstilo dobar imidž firme. 
Osim toga, Google ceni kvalitetan i relevantan sadržaj, i nagrađuje ga dobrom pozicijom na pretraživaču.

1 коментар: